mandag 7. mai 2012

Inspirasjon!

Som de aller fleste som er i "huskjøpe-modus", så har jeg jo allerede begynt å innrede nyhuset i hodet mitt :-)
Det finnes jo så ufattelig mange gode ideer, og nå skal man jo sortere ut hva som kan passe hos oss.

Adeleide sitt rom blir, sjokkerende nok, i rosa toner! :-D Har valgt ut en tapet som er hvit med store rosa stjerner på, den skal vi ha på ene veggen på rommet hennes.

Her ser du tapeten, bildet er hentet fra Borge.no :


Her er også noen andre bilder jeg lar meg inspirere av:


Oppbevaring fra Ikea :-)


Dørknott fra Boligfryd.no


Wallsticker fra Boligfryd.no

På onsdag har vi overtakelse av huset, og på torsdag reiser vi på 2 ukers ferie til Kreta! Storgleder oss til begge deler!

2 kommentarer:

  1. Fantastisk flott tapet :D Sånn blir det her også! Jeg elsker stjerner! Home and Cottage har kjempefine gulvmatter med stjerner ;))

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, synes den er veldig fin, gleder meg til å ordne rommet hennes :-D

      Slett